Σεμινάριο Facebook Marketing (3 ώρες)

Σεμινάριο Facebook Marketing 11-10-2018

Συμμετοχή: (για early booking ως & για ειδικές κατηγορίες)
Η συμμετοχή σας οριστικοποιείται με την εξόφληση του ποσού.

Αναμένεται νέα ημερομηνία. Παρακαλώ δηλώστε ενδιαφέρον:

Παρακαλώ επιλέξτε:

Αυτό το προϊόν είναι εξαντλημένο και μή διαθέσιμο αυτή τη στιγμή.

** Ο χρήστης/επισκέπτης δικαιούται να ακυρώσει τη συμμετοχή του στο εκπαιδευτικό σεμινάριο και να του επιστραφεί το χρηματικό ποσό της συμμετοχής του, με την προϋπόθεση ότι θα δηλώσει τούτο το αργότερο επτά (7) ημέρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου. Η ακύρωση γίνεται είτε τηλεφωνικώς στο 210 6201251 είτε με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@invelopskills.gr.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Στο Σεμινάριο Facebook Marketing θα παρουσιάσουμε κυρίως την πλατφόρμα διαχείρισης διαφημίσεων του Facebook και του Instagram, κατανοώντας όλες τις λειτουργίες και επιλογές που διαθέτει. Αρχικά, θα επισημάνουμε κάποια βασικά σημεία στη παραμετροποίηση & διαχείριση των σελίδων. Στη συνέχεια, θα αναλύσουμε όλα τα βήματα για τη δημιουργία μιας καμπάνιας, τους στόχους μιας εκστρατείας, τη δομή του λογαριασμού, τα διαφημιστικά σύνολα και τα δημιουργικά των διαφημίσεων.

Θα παρουσιάσουμε τα είδη κοινών (αποθηκευμένο, προσαρμοσμένο, παρόμοιο) και πώς επιλέγω το κατάλληλο μείγμα για το σκοπό που θέλω να πετύχω. Επίσης θα δούμε ποιες είναι οι τοποθετήσεις των διαφημίσεων και ποια είναι κατάλληλη για κάθε περίπτωση. Τέλος, θα συζητήσουμε πώς ορίζουμε προϋπολογισμό και χρονοδιάγραμμα.

Στο σεμινάριο θα δοθούν χρήσιμες πηγές για ενημέρωση σε θέματα διαφημίσεων Facebook & Instagram καθώς επίσης και χρήσιμα εργαλεία. Δείτε παρακάτω αναλυτικά τις θεματικές ενότητες.

  • Παρέχονται σημειώσεις σε PDF
  • Βεβαίωση Κέντρου Παρακολούθησης Δια βίου Μάθησης

Θεματικές Ενότητες

Βασική Παραμετροποίηση & Διαχείριση Σελίδας – Ρυθμίσεις

Παραμετροποίηση Διαφημιστικού Λογαριασμού (Ρυθμίσεις – Χρεώσεις)

Δημιουργία και Διαχείριση Διαφημίσεων (Ads Manager, Business Manager)

  • Δομή Διαφημιστικού Λογαριασμού (Εκστρατείες, Διαφημιστικά σύνολα, Διαφημίσεις) 
  • Ανάλυση διαφημιστικών στόχων
  • Πώς λειτουργεί η δημοπρασία
  • Πώς λειτουργούν οι διαφημίσεις στο Facebook και στο Instagram
  • Ανάλυση των κοινών και της στόχευσης (Αποθηκευμένο, Προσαρμοσμένο, Παρόμοιο)
  • Pixel του Facebook
  • Επαναλαμβανόμενο μάρκετινγκ (Remarketing καμπάνιες)
  • Τοποθετήσεις των διαφημίσεων (Facebook, Instagram, Audience Network, Messenger)
  • Η χρέωση των διαφημίσεων στο Facebook και στο Instagram
  • Μορφές διαφημίσεων
  • Συμβουλές για το πώς να γίνετε ανταγωνιστικοί κατά την δημοπρασία
  • Πώς να παρατηρείτε την απόδοση της διαφημιστικής καμπάνιας μέσω των στατιστικών
  • Μετρήσεις & Βελτιστοποίηση

Παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές

Πλάνο & Στρατηγική

Πηγές για ενημέρωση & Χρήσιμα εργαλεία

dimitris tsintikidis δημήτρης τσιντικίδης

Εισηγητής: Δημήτρης Τσιντικίδης (ΜSc-IΤM)

Είναι εξειδικευμένος σύμβουλος Ηλεκτρονικού Εμπορίου & Digital Marketing. Έχει συνεργαστεί με πολλές εταιρίες στον τομέα του eCommerce για την βελτίωση της online εικόνας τους. Έχει σπουδάσει στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ) στο τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας με ειδίκευση στα Πληροφοριακά συστήματα και στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο MSc in Innovation and Technology Management – University of Bath. Συμμετέχει ενεργά σε εκδηλώσεις και σεμινάρια γύρω από τις ψηφιακές δεξιότητες και από το 2014 εκπαιδεύει συστηματικά στελέχη επιχειρήσεων στον τομέα του eCommerce.

Απευθύνεται σε:

  • Το Σεμινάριο απευθύνεται σε ελεύθερους επαγγελματίες, διαφημιστές, άτομα από το χώρο του μάρκετινγκ, επιχειρήσεις, φοιτητές και ιδιώτες  που επιθυμούν να αναπτύξουν μια ολοκληρωμένη παρουσία στο διαδίκτυο και να αξιοποιήσουν όλες τις λειτουργίες και δυνατότητές των διαφημίσεων του Facebook & του Instagram.

Εμπειρίες σπουδαστών:

Scroll to Top