Σεμινάριο Google Ads 9 ώρες

Σεμινάριο google ads

Έναρξη: Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2019 
Αναλυτικά οι ημέρες μαθημάτων: Τρίτη 10/9, Πέμπτη 12/9, Τρίτη 17/9 | Ώρα 18:30 – 21:30

Για κρατήσεις μέχρι 31/8/2019: Κανονικό 85€ | Ειδικές κατηγορίες* 77€
Για κρατήσεις από 1/9/2019: Κανονικό 100€ | Ειδικές κατηγορίες
* 90€

Η συμμετοχή σας οριστικοποιείται με την πληρωμή της προκαταβολής ή την εξόφληση.
Στην περίπτωση της προκαταβολής, η εξόφληση γίνεται την 1η ημέρα έναρξης του σεμιναρίου.
*Ειδικές Κατηγορίες: φοιτητές, άνεργοι, συμμετοχές 2 ατόμων και άνω, προηγούμενη συμμετοχή.

Αναμένεται νέα ημερομηνία. Παρακαλώ δηλώστε ενδιαφέρον:

Παρακαλώ επιλέξτε:

    Reset options
Εκκαθάριση

** Ο χρήστης/επισκέπτης δικαιούται να ακυρώσει τη συμμετοχή του στο εκπαιδευτικό σεμινάριο και να του επιστραφεί το χρηματικό ποσό της συμμετοχής του, με την προϋπόθεση ότι θα δηλώσει τούτο το αργότερο επτά (7) ημέρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου. Η ακύρωση γίνεται είτε τηλεφωνικώς στο 210 6201251 είτε με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@invelopskills.gr.

Περιγραφή

Στο σεμινάριο Google Ads θα μάθετε πως να δημιουργείτε και να διαχειρίζεστε εσείς οι ίδιοι τις διαφημίσεις σας μέσα από την πλατφόρμα της Google.

Παράλληλα, θα μάθετε με ποιο τρόπο μπορείτε να κάνετε αποτελεσματική έρευνα αγοράς, έτσι ώστε να χρησιμοποιείτε τις σωστές λέξεις κλειδιά χωρίς να είστε εκτός προϋπολογισμού (Keyword Planner).

Επιπλέον, θα αποκτήσετε όλες τις απαραίτητες γνώσεις για να μπορείτε να δημιουργήσετε καμπάνιες στο Google Ads Search και να είστε σε θέση να τις βελτιστοποιείτε. Από το σεμινάριο θα αποκομίσετε πρακτικές γνώσεις για άμεση εφαρμογή.

  • Αίθουσα με Laptop
  • Παρέχονται σημειώσεις σε PDF
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης Κέντρου Δια βίου Μάθησης

Θεματικές Ενότητες

Εισαγωγικά

  • Ο μηχανισμός PPC (Pay-Per-Click) – pros & cons σε σχέση με άλλες μορφές διαφήμισης
  • Ποιο είναι το πραγματικό κόστος του κάθε click;
  • Εναλλακτικοί τρόποι διαφήμισης στην Google (διαφημίσεις κειμένου, εικόνας, video)

Πώς θα ξεκινήσετε την καμπάνια σας

  • Πώς δημιουργούμε και δομούμε σωστά έναν λογαριασμό Google Ads.
  • Πώς αποφασίζουμε τον μηνιαίο και ημερήσιο προϋπολογισμό μας και πώς γίνονται οι πληρωμές
  • Δημιουργία Ad Groups και οι λόγοι δημιουργίας τους
  • Δημιουργία Text Ads
  • Πώς θα βρείτε και θα επιλέξετε τα ιδανικά keywords για να προβάλετε την διαφήμισή σας
  • Ποια είναι τα Match Types που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε
  • Επεκτάσεις: πώς θα βάλετε περισσότερες πληροφορίες στις διαφημίσεις σας από αυτές του ανταγωνισμού
  • Τι είναι το Bid Adjustment ανά Device και Schedule
  • Κώδικας μετατροπής: πώς θα παρακολουθείτε πόσοι από αυτούς που έκαναν κλικ στην διαφήμισή σας, έκαναν και κάποια ενέργεια (π.χ. αγορά) στο site σας

Βελτιστοποίηση της καμπάνιας 

  • Πώς τα αρνητικά keywords μπορούν να βελτιστοποιήσουν την καμπάνια σας
  • Τι είναι το Quality Score και πώς μπορείτε να το βελτιώσετε
  • Πώς να δημιουργήσετε κατάλληλα landing pages ώστε να σας βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου σας.

Δημιουργία καμπάνιας με banners στο Display Network της Google

  • Πώς δημιουργούμε δωρεάν banners με το εργαλείο της Google
  • Πώς θα ανεβάσουμε δικά μας banners
  • Πώς θα στοχεύσουμε ΠΟΙΟΙ θα δουν τις διαφημίσεις μας
  • Πώς θα επιλέξουμε ΠΟΥ θα εμφανιστούν οι διαφημίσεις μας στο διαδίκτυο
  • Remarketing: δείξτε την διαφήμισή σας σε όσους έχουν επισκεφθεί το site σας, όπου κι αν βρίσκονται στο διαδίκτυο

Πρακτική: Στήσιμο πραγματικής καμπάνιας με διαφημίσεις κειμένου στο Search Network της Google

Εισηγητής: Δημοκράτης Καψιτίδης

Είναι απόφοιτος του Τμήματος Πολιτισμικής Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Αιγαίου, με ειδίκευση στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία (MSc in Educational Technology) από το Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας (University of Nicosia). Έχει εργαστεί στον κλάδο της πληροφορικής και του μάρκετινγκ τόσο στην κατασκευή και διαχείριση ιστοσελίδων – E shop όσο και στην κατασκευή καμπανιών με το Google Ads. Τον τελευταίο χρόνο εργάζεται σε μεγάλη agency εταιρία ως Digital Marketing Specialist. Συμμετέχει ενεργά σε εκδηλώσεις και σεμινάρια που σχετίζονται με την Ψηφιακή Τεχνολογία και κατέχει όλες τις πιστοποιήσεις της Google. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων.

Απευθύνεται σε:

  • Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις για την διαχείριση της πλατφόρμας Google Adwords.
  • Σε όσους επιθυμούν να δημιουργήσουν και να θέσουν σε εφαρμογή μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια.
  • Σε ιδιώτες και επαγγελματίες.
  • Σε φοιτητές.

Ο χώρος μας

Scroll to Top