Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση που αναστέλλει προληπτικά τη λειτουργία όλων των εκπαιδευτικών δομών που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, η Invelop Skills έχει αναστείλει τη λειτουργία της από 11.3.2020 και όλα τα προγραμματισμένα δια ζώσης σεμινάρια των ημερών αυτών θα αναβληθούν. Μπείτε στην elearning πλατφόρμα μας και παρακολουθήστε τα διαθέσιμα σεμινάρια εξ αποστάσεως.

Σεμινάριο Google Analytics & Reporting (12 ώρες)

Σεμινάριο Google Analytics & Reporting

 Έναρξη: Πέμπτη 23 Απριλίου 2020. Αναλυτικά:
Πέμπτη 23/4, Πέμπτη 30/4, Πέμπτη 7/5, Πέμπτη 14/5 | ώρα 19:00 – 22:00

Για κρατήσεις μέχρι 13/4/2020: Κανονικό 119€ | Ειδικές κατηγορίες* 107€
Για κρατήσεις από 14/4/2020: Κανονικό 140€ | Ειδικές κατηγορίες
126€

Η συμμετοχή σας οριστικοποιείται με την πληρωμή της προκαταβολής ή την εξόφληση.
Στην περίπτωση της προκαταβολής, η εξόφληση γίνεται την 1η ημέρα έναρξης του σεμιναρίου.
*Ειδικές Κατηγορίες: φοιτητές, άνεργοι, συμμετοχές 2 ατόμων και άνω, προηγούμενη συμμετοχή.

Παρακαλώ επιλέξτε:

    Reset options
Εκκαθάριση

** Ο χρήστης/επισκέπτης δικαιούται να ακυρώσει τη συμμετοχή του στο εκπαιδευτικό σεμινάριο και να του επιστραφεί το χρηματικό ποσό της συμμετοχής του, με την προϋπόθεση ότι θα δηλώσει τούτο το αργότερο επτά (7) ημέρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου. Η ακύρωση γίνεται είτε τηλεφωνικώς στο 210 6201251 είτε με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@invelopskills.gr.

Περιγραφή

Ξέρετε από πού προέρχονται οι πιο κερδοφόροι πελάτες, πώς σας βρίσκουν και τι κάνουν στην ιστοσελίδα σας;
Θέλετε να μάθετε πως συμπεριφέρονται και πως αποφασίζουν;

Σε αυτό το σεμινάριο θα μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε το Google Analytics για να κατανοήσετε καλύτερα ποιοι είναι οι ψηφιακοί πελάτες σας, πώς βρήκαν τον ιστότοπό σας και πως αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπό σας μόλις φτάσουν εκεί. Αυτό το μάθημα καλύπτει τη λειτουργικότητα της πλατφόρμας από τη δημιουργία λογαριασμού έως και την  παρακολούθηση του, καθώς και τη πλήρη κατανόηση της  βασικής ορολογίας των web analytics και του digital marketing.

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα είστε σε θέση να γνωρίζετε:

  • Πως να μετράτε την απόδοση του website σας
  • Ποιος επισκέπτεται το site σας και γιατί
  • Από που προέρχεται
  • Πως συμπεριφέρεται
  • Ποιες ενέργειες μάρκετινγκ αποδίδουν
  • Πως θα χρησιμοποιήσετε τα παραπάνω δεδομένα, ώστε να πετύχετε τους στόχους σας
  • Αίθουσα με Laptop
  • Παρέχεται υλικό σεμιναρίου
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης Κέντρου Δια βίου Μάθησης
  • Για την ομαλή παρακολούθηση του σεμιναρίου χρειάζεται να έχετε βασικές γνώσεις χειρισμού υπολογιστών

Θεματικές Ενότητες

Η δύναμη των δεδομένων στο digital περιβάλλον

  • Παραδοσιακό Marketing vs Digital Marketing – η δύναμη των δεδομένων
  • Η ανάγκη κατανόησης της digital συμπεριφοράς του καταναλωτή
  • Ποια είναι τα είδη των Web Analytics
  • Τι είναι τα KPIs και πως τα καθορίζουμε
  • Γλωσσάρι των Web Analytics

Εισαγωγή στα Google Analytics

  • Set up Κώδικα google analytics στο site μας
  • Η σωστή δομή ενός λογαριασμού Google Analytics
  • Γνωριμία και περιήγηση στη πλατφόρμα

Κατανόηση των Google Analytics

  • Κατανόηση βασικών αναφορών
  • Ιδιότητες vs Μετρήσεις
  • Δημιουργία τμηματοποιημένων κοινών (Segments)
  • Κατανόηση των αναφορών του E-commerce
  • Σύνδεση των google ads με τα google analytics
  • Προσδιορισμός στόχων και δημιουργία Funnel
  • Δημιουργία προσαρμοσμένων αναφορών
  • Κατανόηση των Attribution Models

Εύκολη παρακολούθηση με τη χρήση του Google Data Studio

  • Σχεδιασμός και Δημιουργία αναφορών που απαντούν στα ερωτήματα μας
  • Διαμοιρασμός και παρουσίαση δεδομένων με άλλους χρήστες

Δεν χρειάζεται καμία εξοικείωση με μαθηματικά ή στατιστική.
Δεν χρειάζεται προϋπάρχουν λογαριασμός Google Analytics ή Data Studio, θα δοθεί demo account στους συμμετέχοντες.

Εισηγητής: Κωνσταντίνος Σταματίου

Εργάζεται ως Digital Marketing Strategist σε μεγάλη Agency εταιρία. Ασχολείται με το στρατηγικό Digital Marketing, δηλώνει μεγάλος fan των startups και τον τελευταίο καιρό, το ενδιαφέρον του επικεντρώνεται γύρω από το Landing Page Optimization και το Εmail Μarketing.

Απευθύνεται σε:

  • Επιχειρηματίες στο χώρο του eCommerce
  • Ιδιοκτήτες E-Shop & Διαχειριστές Ιστοσελίδων
  • Σε επαγγελματίες του marketing
  • Στελέχη Διαφημιστικών
  • Φοιτητές Marketing
Scroll to Top