Oι οnline κρατήσεις συνεχίζονται. Επιστρέφουμε 26/8, για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση επικοινωνήστε μαζί μας στο email info@invelopskills.gr  
No products in the cart.

Σεμινάριο Business Soft Skills | Α' Κύκλος (17 ώρες)

Σεμινάριο business soft skills

5 Θεματικές

Συμμετοχή και στις 5 θεματικές: Κανονικό 145€ | Ειδικές κατηγορίες* 130€
Για μεμονωμένη παραγγελία μιας θεματικής πατήστε πάνω στην αντίστοιχη ημερομηνία

Η συμμετοχή σας οριστικοποιείται με την εξόφληση.
*Ειδικές Κατηγορίες: φοιτητές, άνεργοι, συμμετοχές 2 ατόμων και άνω, προηγούμενη συμμετοχή.

Παρακαλώ επιλέξτε:

** Ο χρήστης/επισκέπτης δικαιούται να ακυρώσει τη συμμετοχή του στο εκπαιδευτικό σεμινάριο και να του επιστραφεί το χρηματικό ποσό της συμμετοχής του, με την προϋπόθεση ότι θα δηλώσει τούτο το αργότερο επτά (7) ημέρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου. Η ακύρωση γίνεται είτε τηλεφωνικώς στο 210 6201251 είτε με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@invelopskills.gr.

Περιγραφή

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Linkedin Jeff Weiner έχει πει ότι στο σημερινό εργασιακό περιβάλλον, τα soft skills είναι πιο σημαντικά από το να γνωρίζεις πώς να γράφεις κώδικα. Τα soft skills είναι χαρακτηριστικά και ιδιότητες που επιτρέπουν σε ένα άτομο να αλληλεπιδρά, να επικοινωνεί και να εργάζεται αποτελεσματικά με άλλους ανθρώπους σε ένα συγκεκριμένο περιβάλλον. Οι εταιρίες και οι εργοδότες, εκτός από τις επί μέρους γνώσεις και τεχνικές δεξιότητες που αναζητούν στους εργαζομένους, αποβλέπουν πάντα και στα soft skills που κάνουν ένα άτομο ολοκληρωμένο, επικοινωνιακό, προσαρμοστικό σε καταστάσεις και δίνουν υπεραξία σε μια επιχείρηση. Η αλήθεια είναι ότι εφόσον οι περισσότερες καθημερινές εργασίες έχουν αυτοματοποιηθεί και οδηγούμαστε ταχύτατα στην ψηφιακή εποχή και στις θέσεις εργασίας, οι εργαζόμενοι πρέπει να ειδικεύονται σε βασικά soft skills, που ο ψηφιακός κόσμος δεν μπορεί να αποκτήσει.

Σύμφωνα με έρευνα του Linkedin τα κορυφαία soft skills για το 2019 τα οποία αναζητούν οι εταιρίες είναι τα εξής: 1. Δημιουργικότητα, 2. Πειθώ, 3. Ικανότητα συνεργασίας, 4. Ικανότητα προσαρμογής, 5. Διαχείριση χρόνου. Όλες αυτές οι δεξιότητες – και πολλές ακόμα – αναπτύσσονται από τις καθημερινές μας εμπειρίες, την οικογενειακή και σχολική διαπαιδαγώγηση, την αλληλεπίδραση με άλλους ανθρώπους, τη μελέτη, την προσωπική προσπάθεια.

Ο πρώτος κύκλος σεμιναρίων Business Soft Skills, σχεδιασμένος από την Invelop Skills σε συνεργασία με εξειδικευμένες συμβούλους και business coaches, συνολικής διάρκειας 17 ωρών, περιλαμβάνει τη θεωρητική και βιωματική προσέγγιση της ανάπτυξης ορισμένων κορυφαίων περιζήτητων δεξιοτήτων που θα ενισχύσουν το βιογραφικό μας και θα μας καταστήσουν ικανούς να αντεπεξέλθουμε στην πολλαπλότητα των ρόλων που κατέχει ο σύγχρονος άνθρωπος τόσο στο εργασιακό του περιβάλλον όσο και στην γενικότερη καθημερινότητά του. 

Με τη συμμετοχή στον κύκλο αυτό σεμιναρίων θα αναπτύξουμε τις δεξιότητες επικοινωνίας μας, του δημοσίου λόγου μπροστά στο κοινό, θα μάθουμε να διαχειριζόμαστε τα συναισθήματά μας στην εργασία, να επιλύουμε προβλήματα και κρίσεις και να είμαστε έτοιμοι να διαχειριστούμε σημαντικές αλλαγές.

Τις Τρίτες του Οκτωβρίου προπονούμαστε ώστε να αναπτύξουμε τις επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες που θα μας βοηθήσουν άμεσα στην προσωπική και επαγγελματική μας εξέλιξη!

  • Βεβαίωση Παρακολούθησης Κέντρου Δια βίου Μάθησης

Πρόγραμμα

Τρίτη 1 Οκτωβρίου: «Public Speaking Fundamentals» | 3h 18:30-21:30
Εισηγήτρια: Dr. Μαρία Γιαννιού, διδάκτωρ Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστημίου της Σορβόννης και συνεργάτης στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Είναι γεγονός: η δημόσια ομιλία σου προκαλεί άγχος. Ποιος, όμως, είπε ότι δεν μπορείς να το τιθασεύσεις; Αν «φοβάσαι» να μιλήσεις στο κοινό, η μόνη λύση είναι να το αντιμετωπίσεις! Στο σεμινάριο θα αποκτήσεις συγκεκριμένα εργαλεία και μεθόδους που θα σε βοηθήσουν: Nα υιοθετείς κατάλληλες στρατηγικές διαχείρισης άγχους & αρνητικών συναισθημάτων ώστε να έχεις τον έλεγχο όταν μιλάς μπροστά σε κόσμο, να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση κατά την ομιλία, να δομήσεις σωστά το περιεχόμενο της ομιλίας σου, να προετοιμάσεις σωστά την εισαγωγή και το κλείσιμο της ομιλίας σου.
Για μεμονωμένη παραγγελία της θεματικής 1/10/2019  πατήστε εδώ.

Τρίτη 8 Οκτωβρίου: «Advanced Communication Skills» | 4h 18:00-22:00
Εισηγήτρια: Πέγκυ Ηλιοπούλου, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων

Οι δεξιότητες επικοινωνίας είναι απαραίτητες σε όλες τις διαπροσωπικές μας σχέσεις και παίζουν καθοριστικό ρόλο στην επαγγελματική μας επιτυχία. Σε αυτό το σεμινάριο, θα επιδιώξουμε να πάμε ένα βήμα πιο πέρα από τις βασικές δεξιότητες της επικοινωνίας και θα εστιάσουμε σε  μεθόδους και  εργαλεία που θα μας βοηθήσουν: να χρησιμοποιούμε την επικοινωνία για να χτίζουμε καλές σχέσεις, αξιοπιστία και αμοιβαιότητα, να γίνουμε αποτελεσματικοί πείθοντας τους άλλους να υποστηρίξουν τις ιδέες μας, να διαχειριζόμαστε συγκρούσεις, να προσαρμόζουμε τα μηνύματά μας ώστε να γίνουμε πιο αποτελεσματικοί.

Ενδεικτικές θεματικές ενότητες:

  • Ο κύκλος και τα στοιχεία της Επικοινωνίας
  • Οι παγίδες, τα εμπόδια και τα φίλτρα στην επικοινωνία: πώς θα τα αναγνωρίσουμε και πώς θα τα ξεπεράσουμε
  • Μικροσυμπεριφορές στην επικοινωνία
  • Τα διαφορετικά στυλ επικοινωνίας και πώς θα επικοινωνήσετε αποτελεσματικά με κάποιον που δεν είστε εσείς
  • Πώς θα μπορέσουμε «να ακούσουμε αυτό που δε λέγεται»;
  • Είναι η πειθώ χάρισμα; Γεννιούνται κάποιοι άνθρωποι με την ικανότητα να πείθουν τους άλλους και να «πουλάνε» τις ιδέες τους αποτελεσματικά; Πειθώ και Δεξιότητες Επιρροής στην καθημερινή μας εργασία
  • Επικοινωνία και Διαχείριση Συγκρούσεων
  • Διαπροσωπική Επικοινωνία και Διαπραγματεύσεις
  • Στρατηγικές βελτίωσης

Για μεμονωμένη παραγγελία της θεματικής 8/10/2019  πατήστε εδώ.

Τρίτη 15 Οκτωβρίου: «Συναισθηματική Νοημοσύνη στο χώρο εργασίας» | 3h 18:30-21:30
Εισηγήτρια: Χριστίνα Γαλάνη, Ψυχολόγος, Business & Life Coach

Τι συμβαίνει όταν χάνουμε τον έλεγχο των συναισθημάτων μας στο χώρο εργασίας και γιατί δυσκολευόμαστε να ανακτήσουμε την ισορροπία μας; Μέσα από επιστημονικές έρευνες έχει αποδειχθεί ότι το I.Q. (δείκτης νοημοσύνης) και η υψηλή ακαδημαϊκή επίδοση έχουν μικρή σχέση με την ισορροπία, την ευτυχία και την επιτυχία στην επαγγελματική ζωή. 

Σε αυτό το βιωματικό σεμινάριο θα μπορέσετε να μάθετε πρακτικούς τρόπους ούτως ώστε: να αναγνωρίζετε και να ελέγχετε καλύτερα τα συναισθήματά σας στο χώρο εργασίας, να κατανοείτε από πού πηγάζει ο θυμός των άλλων & να αποφεύγετε ‘έξυπνα’ τις συγκρούσεις, να εστιάζετε στα δυνατά σας σημεία για να επιτύχετε τους στόχους σας, να απομακρύνετε το στρες και τις αρνητικές σκέψεις που μπλοκάρουν την επαγγελματική σας ανάπτυξη και την προσωπική σας γαλήνη.
Για μεμονωμένη παραγγελία της θεματικής 15/10/2019  πατήστε εδώ.

Τρίτη 22 Οκτωβρίου: «Επίλυση Προβλημάτων & Διαχείριση Κρίσεων (Crisis Management)» | 4h 18:00-22:00
Εισηγήτρια: Πέγκυ Ηλιοπούλου, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων

Είναι πολύ σημαντικό, ιδιαίτερα για μια επιχείρηση, να είναι προετοιμασμένη όταν προκύψει ένα πρόβλημα ή μία κρίση, το οποία μπορεί να απειλήσουν τη φήμη και πολλές φορές και την εύρυθμη λειτουργία της. Στο σεμινάριο παρουσιάζονται οι πιθανές πηγές των κρίσεων και αναλύονται πρακτικές για τον εντοπισμό, έλεγχο και αντιμετώπιση των κινδύνων.

Στόχος μας είναι να προετοιμαστούν οι συμμετέχοντες και να εφοδιαστούν με τα απαραίτητα εργαλεία  που θα τους βοηθήσουν να αναγνωρίζουν την ουσία των προβλημάτων και κρίσεων, να διαχειρίζονται σύνθετα προβλήματα και έκτακτες δύσκολες καταστάσεις και να δρουν αποτελεσματικά.

Ενδεικτικές θεματικές ενότητες:

  • Αξιολόγηση της κατάστασης και καθορισμός προτεραιοτήτων
  • Συντονισμός επειγουσών ενεργειών
  • Στρατηγικές και μοντέλα επίλυσης προβλημάτων
  • Καταγραφή επιλογών και αξιολόγηση με βάση τα κριτήρια
  • Εκτίμηση του ρίσκου και ελαχιστοποίηση των συνεπειών
  • Ανάλυση της απόφασης και σχεδιασμός επόμενων βημάτων
  • Εκτίμηση πιθανών μελλοντικών προβλημάτων
  • Σχεδιασμός αποτελεσματικού πλάνου πρόληψης
  • Διαχείριση της κρίσης σε επικοινωνιακό επίπεδο
  • Πλάνο ανάκαμψης
  • Ο παράγοντας “χρόνος”

Για μεμονωμένη παραγγελία της θεματικής 22/10/2019  πατήστε εδώ.

Τρίτη 29 Οκτωβρίου: «Διαχείριση Αλλαγών (Change Management)» | 3h 18:30-21:30
Εισηγήτρια: Πέγκυ Ηλιοπούλου, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων

Οι αλλαγές είναι μέρος της καθημερινότητας, αλλά πώς υποδεχόμαστε και αποδεχόμαστε τις αλλαγές; Πόσο καλά τις διαχειριζόμαστε στην καθημερινότητά μας και πόσο εύκολο είναι να αλλάξουμε συνήθειες; Έχουμε ενισχύσει όσο χρειάζεται την πολύ χρήσιμη ικανότητα προσαρμογής σε νέες καταστάσεις;

Στόχος μας είναι να αποκτήσουμε εργαλεία εφαρμογής και αποδοχής των αλλαγών από τους ανθρώπους που βρίσκονται στο περιβάλλον μας αλλά και από εμάς τους ίδιους.

Ενδεικτικές θεματικές:

  • Η αλλαγή ως διαδικασία
  • Γιατί δεν θέλουμε να αλλάξουμε;
  • Ενίσχυση της ικανότητας προσαρμογής
  • Διαχείριση της αλλαγής ή διαχείριση της έκπληξης;
  • Στρατηγική και τεχνικές διαχείρισης της αλλαγής σε ατομικό, ομαδικό και εταιρικό επίπεδο
  • Αλλάζοντας συνήθειες: πώς και γιατί;
  • Βοηθώντας τον εαυτό μου και τους άλλους να περάσουν από την αντίσταση στην αλλαγή

Για μεμονωμένη παραγγελία της θεματικής 29/10/2019  πατήστε εδώ.

Scroll to Top