ημέρες
ώρες
λεπτά
δευτερ.
# Hello October #

Blog

Πως να μετατρέψετε με 7 στρατηγικές τις προκλήσεις του Digital Marketing στις τουριστικές επιχειρήσεις σε ευκαιρίες!

Εάν είστε στον κλάδο του τουρισμού, γνωρίζετε ήδη από πρώτο χέρι τον βασικό ρόλο που διαδραματίζει το ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing) στην επιχείρησή σας. Τα social media, οι κριτικές, οι διαφημίσεις αναζήτησης, προσφέρουν τη δυνατότητα για να προσεκλύσετε το κοινό που σας ενδιαφέρει. Δύο βασικές προκλήσεις στον τουρισμό είναι η επέκταση της τουριστικής περιόδου και

Διαβάστε περισσότερα »
Άρθρο Τι δεν πρέπει να ποστάρεις στα Social Media

Τι δεν πρέπει να ποστάρεις στα Social Media!

Η αλήθεια είναι η εξής: Όταν δημοσιεύετε κακό περιεχόμενο στα social media, διατρέχετε σοβαρό κίνδυνο να επισκιάσετε όλη τη σκληρή δουλειά που έχετε κάνει για να εδραιώσετε την online παρουσία σας και τη σύνδεση με το κοινό σας. Σε αυτό το άρθρο θα σας παρουσιάσουμε ορισμένα είδη περιεχομένου (φυσικά είναι πολλά περισσότερα!) που καλό είναι

Διαβάστε περισσότερα »

8+1 συνήθειες των αποτελεσματικών πωλητών και τι να αποφύγετε

«Όλοι ζουν πουλώντας κάτι» είχε πει ο Σκωτσέζος μυθιστοριογράφος, ποιητής και δοκιμιογράφος Robert Louis Stevenson και αν το καλοσκεφτούμε είχε δίκιο. Όλοι, καθημερινά, κάτι πουλάμε: τις υπηρεσίες μας, τα προϊόντα που δημιουργούμε, τις ιδέες μας, τις εμπειρίες μας, τις γνώσεις μας, τις ικανότητές μας… Η διαδικασία της πώλησης δεν είναι τίποτα άλλο από μια αμφίδρομη

Διαβάστε περισσότερα »
διαχείριση παραπόνων πελατών

5+1 tips Διαχείρισης Παραπόνων Πελατών

Ευτυχώς, οι πελάτες μου έχουν παράπονα! Ευτυχώς, γιατί πίσω από το πεδίο των  σχέσεων με τους πελάτες μας κρύβεται μια τρομακτική αλήθεια: το μεγαλύτερο ποσοστό  των πελατών μας, σε όποιο κλάδο κι αν δραστηριοποιούμαστε, δεν θα παραπονεθούν γιατί πιστεύουν ότι δεν θα κάνει καμιά διαφορά είτε το πράξουν είτε όχι. Οι περισσότεροι απλά φεύγουν αθόρυβα.

Διαβάστε περισσότερα »
Scroll to Top