Όποιοι και αν είναι οι στόχοι σας με την παρουσία σας στα social media, αυτό που έχει σημασία είναι να προφέρετε αξία στο κοινό σας. Ορισμένες επιχειρήσεις κάνουν το λάθος να θεωρούν ως δεδομένο πως ό,τι είναι σημαντικό γι’ αυτές, είναι και για το κοινό τους. Έτσι, το μόνο που κάνουν μέσα από τα social media είναι «πώληση, πώληση, πώληση», αντί να εξετάσουν τι πραγματικά έχει σημασία για το κοινό που προσεγγίζουν.
Αντί να χρησιμοποιείτε τα social media αποκλειστικά για προώθηση, προσπαθήστε να τα χρησιμοποιήσετε για να συμμετάσχετε σε συνομιλίες, να ακούσετε τι συζητάει ήδη το κοινό σας και να διαβάζετε τι γράφουν οι influencers. Έπειτα μπορείτε να εμπνευστείτε και να δημιουργήσετε περιεχόμενο που σχετίζεται με τα ανωτέρω ερεθίσματα.
Έχετε κατά νου και τον κανόνα «5-3-2» σύμφωνα με τον οποίο για κάθε 10 posts που ανεβάζετε:
Τα 5: Πρέπει να είναι περιεχόμενο από άλλη πηγή που σχετίζεται με το κοινό σας
Τα 3: Πρέπει να είναι δικό σας περιεχόμενο, να σχετίζεται με το κοινό σας, αλλά να μην επικεντρώνεται στις πωλήσεις
Τα 2: Πρέπει να είναι προσωπικό, διασκεδαστικό περιεχόμενο που βοηθά στον «εξανθρωπισμό» του brand σας.